Reklamační řád

Úvod Zákaznický servis Reklamační řád

Reklamace zboží


Záruční doba na poskytované zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Před samotným převzetím zboží od dopravce, má zákazník povinnost se přesvědčit, zda není zásilka zjevně poškozena. O takovém případném poškození je kupující povinen bez zbytečného odkladu informovat dopravce i prodávajícího. Za poškození zboží vzniklého jeho dopravou nese odpovědnost přepravce.

 


Pro rychlé a úspěšné vyřízení reklamace prosíme o následující postup:

 

1) Oznamte na naši emailovou adresu (případně telefonicky nebo písemně na adresu provozovny) jaké zboží reklamujete, důvod reklamace, datum zakoupení zboží příp. další kontaktní údaje.

 

2) Reklamované zboží zašlete na adresu Hana Hanzlíková, Střimelická 2504/24, 14100 Praha 4 - Spořilov. Pokud není předem domluveno jinak, nelze z technických důvodů na výše uvedené adrese předávat zboží k vyřízení reklamace osobně. K zásilce prosíme přiložte nákupní doklad, podrobný popis vady a Vaše kontaktní údaje.

 

3) Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů, o vyřízení reklamace Vás budeme informovat.

 


Detailněji o Právech z vadného plnění viz Obchodní podmínky.

Copyright 2018 - 2019 © Plenkotéka | Látkové pleny