Kategorie      

Reklamační řád

Úvod Zákaznický servisReklamační řád

Reklamace zboží


Záruční doba na poskytované zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Před samotným převzetím zboží od dopravce, má zákazník povinnost se přesvědčit, zda není zásilka zjevně poškozena. O takovém případném poškození je kupující povinen bez zbytečného odkladu informovat dopravce i prodávajícího. Za poškození zboží vzniklého jeho dopravou nese odpovědnost přepravce.

 


Pro rychlé a úspěšné vyřízení reklamace prosíme o následující postup:

 

1) Před samotným započetím reklamního řízení oznamte prosím na naši emailovou adresu (případně telefonicky) jaký je problém se zbožím nebo o jakou vadu jde, situaci předběžně posoudíme a pokusíme se najít řešení ještě před započetím samotné reklamace i bez nutnosti zboží zasílat na naši adresu.

 

2) Reklamované zboží zašlete na adresu Hana Hanzlíková, Střimelická 2504/24, 14100 Praha 4 - Spořilov (alternativně pokud preferujete zaslání prostřednictvím Zásilkovny lze využít i zaslání na její pobočku - výdejní místo na adrese ACARA PLUS, Obchodní 266, 251 01  Čestlice). Pokud není předem domluveno jinak, nelze z technických důvodů na výše uvedené adrese předávat zboží k vyřízení reklamace osobně. K zásilce prosíme přiložte nákupní doklad, podrobný popis vady a Vaše kontaktní údaje. 

 

3) Též prosíme o informaci, že byla reklamovaná zásilka nebo vratka zaslána na naši adresu (stačí jen stručná zpráva např. emailem/SMS), abychom ohlídali její doručení a vše mohlo být vyřízeno rychleji a plynuleji.

 

4) Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů, o vyřízení reklamace Vás budeme informovat.

 


Detailněji o Právech z vadného plnění viz Obchodní podmínky.

Copyright 2018 - 2020 © Plenkotéka | Látkové pleny